Demi ALLAH yang Maha Esa.. Sesungguhnya tidak disediakan jalan yang mudah untuk menuju cintaMu..menitis air mata tatkala sanubari merindui..menitis air mata tatkala semakin menjauh, tetapi janji ALLAH tetap segar & mekar..keranaku tetap yakini.. ALLAH menyatakan.. "Wajiblah cinta-Ku kepada orang-orang yang berkasih sayang kepada-Ku"
(Hasan al-Banna)

Tuesday, July 20, 2010

Hati bagai kelu
pilu tidak terkata
saat ini

ALLAH saja Maha Tahu
ALLAH saja Maha Memahami
betapa aku letih
pilu saat ini
sangat letih

bisa saja ini
dugaan bagi kami
yang menyanyikan
lagu satu hati

aku tidak mahu memenangkan musuh nyataku
namun..selalu saja aku disakiti
ALLAH...ampuni aku
ampuni aku
ampuni aku

bantulah aku
merawat hatiku
jiwaku
yang dulu juga
pernah dilukai
sebegini rupa...

ALLAH...ALLAH...ALLAH....

No comments:

Post a Comment

Nak beritahu apa?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tik Tok Tik Tok

Jom Solat ^___^

Salat times for Sri Andalas, ٤١٢٠٠ Klang, Selangor, Malaysia Taman. Muslim Prayer Times Widget by Alhabib.
Salat times for Seremban, Negeri Sembilan, Malaysia. Muslim Prayer Times Widget by Alhabib.