Demi ALLAH yang Maha Esa.. Sesungguhnya tidak disediakan jalan yang mudah untuk menuju cintaMu..menitis air mata tatkala sanubari merindui..menitis air mata tatkala semakin menjauh, tetapi janji ALLAH tetap segar & mekar..keranaku tetap yakini.. ALLAH menyatakan.. "Wajiblah cinta-Ku kepada orang-orang yang berkasih sayang kepada-Ku"
(Hasan al-Banna)

Sunday, July 18, 2010

bismillahirrahmanirahim...

Syukur pada ALLAH..kerana memberiku kesempatan hidup bagi menampal lompong-lompong kelemahan dan kelekaan diriku yang acap mengundang dalam diri. Banyak perkara atau perihal yang masih belum dapat ku lunaskan dan ada juga yang masih tidak ku fahami.

BANGKITLAH JIWA !!!!!!!!!

Moga ALLAH...perkuatkan jiwa dalam menghadapi diri sendiri terutamanya; juga apa yang muncul di hadapku. Sekadar itu sahaja ngomelanku di pagi hari yang tenang ini.

ya ALLAH...lindungilah diriku, ahli keluargaku, guru-guruku, sahabat dan temanku serta umat Islam seluruhnya dari bisikan syaitan dan iblis serta fitnah dajjal yang bisa menjauhkan kami dari jalanMu. ALLAH...kurniakanlah kami kefahaman yang utuh atas agama kami dan tanamkanlah semangat perjuangan yang tinggi dalam diri kami untuk menghadapi musuh-musuh yang ingin memusnahkan agama Islam ini ..ya Rabb... amiiin..

No comments:

Post a Comment

Nak beritahu apa?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...