Demi ALLAH yang Maha Esa.. Sesungguhnya tidak disediakan jalan yang mudah untuk menuju cintaMu..menitis air mata tatkala sanubari merindui..menitis air mata tatkala semakin menjauh, tetapi janji ALLAH tetap segar & mekar..keranaku tetap yakini.. ALLAH menyatakan.. "Wajiblah cinta-Ku kepada orang-orang yang berkasih sayang kepada-Ku"
(Hasan al-Banna)

Wednesday, August 1, 2012

.aku hanya ada KAMU #2

Bismillahirrahmanirrahim

Tolonglah..
usah lagi sengaja memberatkan hatiku
usah lagi sengaja menghilangkan tenangku
dengan perkhabaran yang palsu
sekadar mahu aku berada di depan mata
apakah pantas untuk kau
menipu aku?

duhai insan yang ku sayangi
sampainya hatimu

sudah2lah berbuat begitu
aku sesak disini
fahamilah aku
dan seharusnya tidak perlu ku merayu
kau pun sudah punya rasa

perlukah aku berkata itu?

ALLAH..

memang dalam hidup ini
aku hanya ada KAMU saja


No comments:

Post a Comment

Nak beritahu apa?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tik Tok Tik Tok

Jom Solat ^___^

Salat times for Sri Andalas, ٤١٢٠٠ Klang, Selangor, Malaysia Taman. Muslim Prayer Times Widget by Alhabib.
Salat times for Seremban, Negeri Sembilan, Malaysia. Muslim Prayer Times Widget by Alhabib.