Demi ALLAH yang Maha Esa.. Sesungguhnya tidak disediakan jalan yang mudah untuk menuju cintaMu..menitis air mata tatkala sanubari merindui..menitis air mata tatkala semakin menjauh, tetapi janji ALLAH tetap segar & mekar..keranaku tetap yakini.. ALLAH menyatakan.. "Wajiblah cinta-Ku kepada orang-orang yang berkasih sayang kepada-Ku"
(Hasan al-Banna)

Monday, April 26, 2010

Leadership Program for TPM Students

Bismillahirrahmanirrahim..

Alhamdulillah..akhirnya berakhir program kepimpinan yang dikelolakan oleh I.P. Minda. Program ini diketuai oleh ustaz Syaari bersama-sama isteri, kak Nurul dan juga sahabatnya, ustaz Zool Amali. Kali ini mereka mengendalikan mahasiswa/i daripada sebuah IPTS, TPM atau Technology Park College Malaysia.

Saya rasa gembira sebenarnya kerana akhirnya dapat juga saya berjumpa dengan insan-insan yang selama ini saya kenali menerusi blog-blog mereka sahaja. Walaupun merupakan sahabat dalam 'mukabuku' namun, kami tidak pernah kenal satu sama lain. Siapalah saya? (^__^)

Alhamdulillah. Terima kasih atas pelawaan yang diberikan untuk menjadi fasilitator. Ampun dan maaf saya pinta atas segala kekurangan diri yang belum ada pengalaman menjadi fasilitator secara rasminya dalam mana-mana program sedemikian rupa. Pengalaman ini amat bermakna. Seperti saya sendiri yang menjadi peserta apabila khusyuk juga mendengar input-input berharga yang disampaikan.

(tak tahu kenapa..tiba2 tak tahu nak tuli apa walhal banyak perkara yang begitu mengujakan nak dikongsikan bersama)

maaf..w'salam.

No comments:

Post a Comment

Nak beritahu apa?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tik Tok Tik Tok

Jom Solat ^___^

Salat times for Sri Andalas, ٤١٢٠٠ Klang, Selangor, Malaysia Taman. Muslim Prayer Times Widget by Alhabib.
Salat times for Seremban, Negeri Sembilan, Malaysia. Muslim Prayer Times Widget by Alhabib.