Demi ALLAH yang Maha Esa.. Sesungguhnya tidak disediakan jalan yang mudah untuk menuju cintaMu..menitis air mata tatkala sanubari merindui..menitis air mata tatkala semakin menjauh, tetapi janji ALLAH tetap segar & mekar..keranaku tetap yakini.. ALLAH menyatakan.. "Wajiblah cinta-Ku kepada orang-orang yang berkasih sayang kepada-Ku"
(Hasan al-Banna)

Saturday, March 20, 2010

Kawan-kawan... T_T

Bismillahirrahmanirrahim..

Sebenarnya dah lama aku nak tulis tentang ini. Aku hanya nak tulis yang aku ni hanyalah manusia biasa. Manusia yang terlalu cetek ilmunya, masih banyak yang perlu ku tahu mengenai agamaku sendiri. Segala apa yang aku coret dalam blog ini sekadar luahan kehidupan jua perkongsiaan apa yang aku suka termasuk tidak ku suka. Harapnya dalam diriku ini tiada niat lain melainkan sekadar ingin berkongsi.
keHIDUPan juga sebagai muhasabah untuk diri aku yang selalu.......lupa dan leka. herm..Onion Emoticon

Aku ni bukan baik sangat. Aku bukan ustazah atau manusia yang tak pernah buat dosa. Siapa yang tak pernah buat dosa? Angkat hidung!

Banyak karat-karat hati yang perlu dibuang dan digilap. Bantulah aku sobat sekalian.

Aku menulis kerana lidahku tidak pandai untuk berbicara isi hati. Khuatir lidah ini menyakitkan lagi hati-hati lain yang sedia sakit. Maafkan aku.

MSN Onion Icons

Itu sahaja buat ketika ini. W'salam~

p/s: ya ALLAH..Jauhkanlah kami dari sifat munafik lagi fasiq.. Amiin ya Rabb..

No comments:

Post a Comment

Nak beritahu apa?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tik Tok Tik Tok

Jom Solat ^___^

Salat times for Sri Andalas, ٤١٢٠٠ Klang, Selangor, Malaysia Taman. Muslim Prayer Times Widget by Alhabib.
Salat times for Seremban, Negeri Sembilan, Malaysia. Muslim Prayer Times Widget by Alhabib.