Demi ALLAH yang Maha Esa.. Sesungguhnya tidak disediakan jalan yang mudah untuk menuju cintaMu..menitis air mata tatkala sanubari merindui..menitis air mata tatkala semakin menjauh, tetapi janji ALLAH tetap segar & mekar..keranaku tetap yakini.. ALLAH menyatakan.. "Wajiblah cinta-Ku kepada orang-orang yang berkasih sayang kepada-Ku"
(Hasan al-Banna)

Wednesday, December 17, 2008

Menjahit..~ .^_^.

Alhamdulillah..
Termasuk hari ini, sudah 4 sesi aku hadiri kelas menjahit. Bertambah seronok dari hari ke hari. Yelah, dapat belajar sesuatu yang baru. Setakat ini, benda-benda asas je yang aku baru pelajari. Itu pun belum habis lagi.Lagipun memang aku kira-kira hanya sempat untuk ambil kursus sebulan je. So, sebulan hanya memungkinkan aku mempelajari perkara asas dalam menjahit. (memang ada dalam syllabus kak Ain tu pun..)Seronok juga time mengira-ngira ukuran untuk dilakarkan pada kertas minyak yang aku guna untuk buat lakaran. Sayangnya tak dapat aku rakamkan lagi lakaran-lakaran yang telah aku buat. Harp-harap ALLAH permudahkan aku memahami serta menguasai kemahiran yang diajar oleh kak Ain.tak sabar rasanya nak masuk bab2 memotong kain ni.. (kak Ain kata aku dah boleh beli kain ela) .~_^.

No comments:

Post a Comment

Nak beritahu apa?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tik Tok Tik Tok

Jom Solat ^___^

Salat times for Sri Andalas, ٤١٢٠٠ Klang, Selangor, Malaysia Taman. Muslim Prayer Times Widget by Alhabib.
Salat times for Seremban, Negeri Sembilan, Malaysia. Muslim Prayer Times Widget by Alhabib.