Demi ALLAH yang Maha Esa.. Sesungguhnya tidak disediakan jalan yang mudah untuk menuju cintaMu..menitis air mata tatkala sanubari merindui..menitis air mata tatkala semakin menjauh, tetapi janji ALLAH tetap segar & mekar..keranaku tetap yakini.. ALLAH menyatakan.. "Wajiblah cinta-Ku kepada orang-orang yang berkasih sayang kepada-Ku"
(Hasan al-Banna)

Sunday, January 11, 2009

Esok bermula hidupku (insyaALLAH) sebagai mahasiswi yang benar-benar mahasiswi. Aku akan pulang ke IP. Esok kena daftar. Aku memang rasa excited nak balik IP ni, tapi dalam masa yang sama memang tak dinafikan adanya perasaan bimbang. Aku masih dalam keadaan tertanya-tanya tentang major course yang bakal aku perolehi. Hati sangat bimbang.

By the way, I'll do my best in this program. I must take this into my 'serius matter box'.

Ku mohon.. ya ALLAH.. Berilah aku kekuatan untuk aku menghadapi cabaran yang bakal mendatang. Aku sedar..esok merupakan permulaan hari-hari yang berliku. Ya ALLAH..bimbinglah aku ke jalan yang KAU redhai..

Moga setiap lakuku..setiap keputusanku.. bersandarkan pada agama-MU ..ya ILLAHI..

Amiiin....


..::PESANAN BERSAMA::..

ingin tolong saudara islam di palestin? Caranya kita melemahkan ekonomi org yahudi, x mampu boikot semua, focus kepada 3 jenama ini, insyaAllah dh memadai: Colgate, coca cola n starbucks.. Pemimpin Hizbullah libanon,Syed hasan Nasrallah meminta seluruh muslim untuk melafazkan ,surah Al-fath ayat 26-27,surah Yunus ayat 85,86,87,88. .tolong sebarkan, agar Israel hancur, fwdkn seluruh umat islam…disana saudara seagama telah dikepong hanya menunggu masa tuk disembelih.. Dan mklumat terkini..skrg umt islam dpalestin sdg disembelih n yahudi mmbebskn fosforus diruang udara, jika terkena fosfrus ini, akn terbkr htta besi pd lori akn cair..hancur kuffar…. Bangulah wahai ummat…sama2 memberi pertolongn walaupun tdk berperang ..fowrdkan meseg ini kepada semua rakan2 fs/Blogger

Sabtu, 10 Januari 2009.
Hari ke-15
[MAP] 9.00 malam(waktu Mesir). Mangsa perang Israel meningkat ke angka 854 syahid, 3681 mengalami kecederaan. 50% mangsa yang cedera adalah kanak-kanak dan wanita. 400 dari jumlah tersebut mengalami kecederaan yang kritikal.

[MAP] 9.30 malam(waktu Mesir). Khaled Mashal, Ketua Biro Politik HAMAS ketika mengulas perkembangan di Gaza menyatakan perang yang Israel lancarkan bukanlah untuk memerangi HAMAS sahaja atau sesiapa yang memikul senjata, akan tetapi peperangan itu adalah ke atas Palestin.

Sumber:
http://minipavilion.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment

Nak beritahu apa?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tik Tok Tik Tok

Jom Solat ^___^

Salat times for Sri Andalas, ٤١٢٠٠ Klang, Selangor, Malaysia Taman. Muslim Prayer Times Widget by Alhabib.
Salat times for Seremban, Negeri Sembilan, Malaysia. Muslim Prayer Times Widget by Alhabib.