Demi ALLAH yang Maha Esa.. Sesungguhnya tidak disediakan jalan yang mudah untuk menuju cintaMu..menitis air mata tatkala sanubari merindui..menitis air mata tatkala semakin menjauh, tetapi janji ALLAH tetap segar & mekar..keranaku tetap yakini.. ALLAH menyatakan.. "Wajiblah cinta-Ku kepada orang-orang yang berkasih sayang kepada-Ku"
(Hasan al-Banna)

Wednesday, July 2, 2008

Hamba-MU Yang Kerdil


semakin jauh ku dari Mu

semakin dekat pula

Kau menghampiri daku

Oh Tuhan Yang Maha Pengasih

Siapalah diriku di pandanganMU


semakin cuba ku dekati

semakin kuat pula Kau mendugai aku

Oh Tuhan Yang Maha Sempurna

kerdilnya diriku di hadapan Mu..


betapa diri ini selalu lupa akan diriMu

YANG MAHA SEMPURNA

ampunkan aku

ALLAHURABBI..


macam mana aku boleh melupai DIA

sedangkan DIA sentiasa memperhatikan setiap langkahku

tidak pernah walau sesaat

DIA ketinggalan jejak hidupku ini..


aku selalu alfa

terutama apabila mendapat bahagia

astagfirullah..

apabila duka maka

berjujuranlah airmataku ini

meratapi serta meminta kasihNYA


Ya ALLAH..

malunya aku

ampunkan aku

Ya Rabbul Izzati..


No comments:

Post a Comment

Nak beritahu apa?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tik Tok Tik Tok

Jom Solat ^___^

Salat times for Sri Andalas, ٤١٢٠٠ Klang, Selangor, Malaysia Taman. Muslim Prayer Times Widget by Alhabib.
Salat times for Seremban, Negeri Sembilan, Malaysia. Muslim Prayer Times Widget by Alhabib.